רבה של מוסקבה הגיע לכנסת והתפעל: "האור מציון שיביא בשורה"

״ישיבה שבה משתתפים, נציגים מכל גווני הקשת בנושא יהודי אירופה, מזרח ומערב, שבראשה יו״ר שיזם את הדיון, ח״כ אברהם נגוסה, שמוצאו מאתיופיה, היא האור הבא מציון"
ישראל פריי No Comments on רבה של מוסקבה הגיע לכנסת והתפעל: "האור מציון שיביא בשורה"

בישיבה מיוחדת של ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, השתתף רבה של מוסקבה הגאון רבי פנחס גולדשמידט • "האור הבא מציון שיביא, אני מקווה, בשורה ליהודי אירופה שיש הפועלים למענם. רווחתם ויהדותם"

״ישיבה שבה משתתפים, נציגים מכל גווני הקשת בנושא יהודי אירופה, מזרח ומערב, שבראשה יו״ר שיזם את הדיון, ח״כ אברהם נגוסה, שמוצאו מאתיופיה, היא האור הבא מציון"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

״צרפת היא שדה הקרב בין הפחד והתקווה על עתידה של יהדות אירופה ואירופה כולה״ – כך אמר נשיא ׳ועידת רבני אירופה׳ ורבה של מוסקבה, הגאון רבי פנחס גולדשמידט בפתח ישיבת ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות הנערכת בשעה זו בנושא; ׳מצבן של הקהילות היהודיות באירופה והצפי לעלייתן׳.

בישיבה השתתפו; נציגי הקונגרס היהודי ברוסיה, מר יורי קנר. נציגי משרד רוה״מ. החוץ. התפוצות. העליה והקליטה. לנושאים אסטרטגיים. הסוכנות היהודית. ועוד.

הרב גולדשמידט הודה לממשלת ישראל על פעולותיה למען הקהילות היהודיות באמצעות תוכנית ׳חפציבה׳ ועל השתתפותה במלחמה באנטישמיות.

״ישיבה שבה משתתפים, נציגים מכל גווני הקשת בנושא יהודי אירופה, מזרח ומערב, שבראשה יו״ר שיזם את הדיון, ח״כ אברהם נגוסה, שמוצאו מאתיופיה, היא האור הבא מציון שיביא, אני מקווה, בשורה ליהודי אירופה שיש הפועלים למענם. רווחתם ויהדותם".



0 תגובות